foto head quercia.jpg

KÖZEPESEN MAGAS MINŐSÉGI- ÉS ÁRKATEGÓRIA

FOGLALÁSI INFORMÁCIÓ:  TOSCANAUTAZAS@ICLOUD.COM

VIZI PARADICSOM A CHIANTI DOMBOK KÖZÖTT

…Toszkána és a Chianti szívében….

…a régi Chiantigiana út mentén, mely Sienából Firenzébe vezet…

…egy ókori malomban, a nagy tölgyfa árnyékában, ahol ősi tradíciók és ízek találkoznak….

Még a legnagyobb nyári melegben is sokan vágynak legalább néhány napot eltölteni a híres toszkán dombok között, és miért is ne, a sienai vidéken, a Chianti szívében. Bár itt nem a július, augusztus hónapok a legideálisabbak, ha már erre az időszakra tervezzük a toszkán utazást, legalább olyan helyre “tévedjünk”, ahol a nyári nagy meleget a friss vizű, hatalmas medenceparkban temperálhatjuk egy kicsit. A Malom egy kedves agriturismo, százados tölgyfák árnyékában, zöldellő szőlőtőkék között. Igazi stratégiai hely ez a csillagtúrák szempontjából, félúton Siena és Firenze közt. Hiszen mielőtt a modern, kétsávos autóút megépült volna, a via Chiantigiana – az ókori Róma kereskedelmi útvonala – volt az egyetlen út, mely a két várost, Sienát és Firenzét összekötötte, keresztülvágva a romantikus Chianti dombvidéket.
agriturismoambientebalcone Az eredeti malom épületszerkezete befolyásolja a mai napig a szobák kialakítását, melyek autentikus, XIX. század végi, toszkán falusi stílusban lettek berendezve. Két- és háromágyas szobák, és két apartman is szolgál a vendégek kényelmes elhelyezésére, ez utóbbiak egy franciaágyas hálószobából, egy kétágyas szobából, főzősarokból és fürdőszobából állnak. Az összes többi szoba természetesen szintén mind fürdőszobás, légkondícionált, televízióval és széffel, mini hűtőszekrénnyel. A szobákat – ahol lehetőség volt rá – apró teraszokkal, balkonokkal is gazdagították, mindegyiknek saját karaktere, arculata van. Az egyik legkedveltebb – nagyon romantikus kis odú – a toronyszoba, amelyet általában fiatal pároknak, nászutasoknak kínálnak a háziak.
cameracamera2camera3appto A vidék egyik legelső agriturismo-ja lévén, konyhája, étterme mára igen komoly törzsvendég réteget vívott ki magának. Nem kis elismerés ez egy olyan vidéken, ahol a konyhaművészet igen magas fokú, és számtalan étterem, borozó, vendéglő verseng a vendégek kegyeiért. Ezért főleg vacsoraidőre soha ne feledkezzünk meg előre asztalt foglalni, még ha az agriturismo-ban vagyunk is elszállásolva, az nem jelent automatikus asztalfoglalást. Elsősorban húsételek: a híres fiorentina (T-bone steak), de nagyon büszkék első osztályú, védett minőségű, örvös disznójuk húsára, a “cinta senese”-re, amelyből szintén ízletes főételek készülnek. A híres toszkán vegyes ízelítők sonkákkal, a dél-toszkán vidék nevezetes sajtjaival, ecetben-, olajban konzervált zöldségekkel. Finom, házi tészták húsos ragukkal, és ínyenc desszertek. Jó étvágyat!
ristoranteristorante2terrace ristorgazebo Tavasztól – őszig kellemes, tágas teraszon is eltölthetjük toszkán vacsoránkat, vagy ebédünket, míg elsősorban a téli, hűvösebb estéken telik meg az étteremtől elkülönülő hangulatos borozó, a vinotéka. A finom chianti borok mellett persze hűsítő koktélokat is kóstolgathatunk utóbbiban nyáridőben. A strand büfé-étterme kizárólag napközben (ebédidőben), könnyű salátákat, nyárias hideg ételeket kínál: tésztasaláta, rizssaláta, és más helyi finomságok…
barbar fuoripranzo in piscina A Malomban klasszikus bad and breakfast ellátást kap a vendég. Tehát a szobaárban már a reggeli is benne van két, három, adott esetben négy főre. A reggelit különleges esetekben a szobában is felszolgálják kérésre, szerintem azonban vétek lemondani a Malomban terített asztal látványáról, és élvezetéről. Hozzá vannak már szokva a kontinentális igényű, külföldi vendégekhez, tehát sajtok, szalámik is felszolgálásra kerülnek. Az igazán ínycsiklandozó falatok azonban mégis a házi édes sütemények, meleg briósok és fánkok.
colazione salatacolazione dolce A hét különböző méretű és formájú medencéből álló víziparkot Aqalisnak nevezték el a háziak. Az egymással komunikáló medencék teljes hossza 150 méter, és az egykor a malmot tápláló folyó vonalát és formáját követik. Úszásra, vízitornára, vízben napozásra, a 4 m-es mélységűnél műugrásra egyaránt lehetőség van, és az egyik medencében kellemes gyógymasszázsokat is igénybe vehetünk. A csodálatos napozóterasz és a koktélbár felteszik a koronát e természetes forrásból táplált vízi paradicsom élményre. Fontosnak tartom azonban elmondani, hogy senkit nem kell “megijesszen” a starnd mérete. A stand és az agriturismo ugyan átjárható, de csak az utóbbiból az elsőbe. A kettő tehát teljesen elkülönül egymástól, a strand külső vendégei nem zavarják az agriturismo nyugalmát. Míg az agriturismo vendégei – a szobaárba kalkulálva – szabadon igénybe vehetik a strandot, és kiszolgáló egységeit. A medenepark teljes méretében csak főszezonban – júniustól kb. szeptember elejéig – tart nyitva. Időjárás függvényében, Húsvét körül töltik fel az első medencéket, majd szép lassan, a vendégszámhoz igazodva, május végére, június elejére teljes kapacitással működnek. Ugyanígy, szezon végén is fokozatosan zárják be az egyes medencéket. Elő- és utószezonban tehát nem garantált a teljes medencepark használhatósága.
fontefungopontetutte piscine Az agriturismo természetesen gazdálkodik is, kiváló minőségű Chianti borát és olivaolaját nemcsak a vendégei fogyasztják, számos üzletben is fellelhetők a Chianti vidékén. Siena mindössze 8 km a Malomtól, míg Firenze 35. Az Isteni Színjátékban Dante által is megénekelt Monteriggioni szintén csak egy szomszédos kirándulás. (Lásd: video Monteriggioni – TOSCANA TV) Nem kell azonban sokat autózni Volterra és San Gimignano felkereséhez sem. A közeli Montalcino borvidéke az egyik leghíresebb olasz borral, a Brunellóval szintén gyorsan elérhető, és kellemesen összeköthető a kiváló sajtjaival büszkélkedő Pienza meglátogatásával. Az egyedülálló gasztronómiai élményeket az Orcia-völgyben is feltétlenül érdemes összekötni a számtalan középkori falu körbejárásával, mint pl. San Quirico d’Orcia. A Crete Senesi vidékén olyan csodálatos helyszínekbe botlunk, mint Monte Oliveto, Sant’Antimo és San Galgano, míg a Chianti vidékén felkeresni érdemes Brolio és San Polo kastélyait, és a híres Castellino in Chianti, Greve in Chianti, Gaiole, Castelnuovo Berardenga településeit.

MONTERIGGIONI

SIENA A MALOM FELŐL

SIENA

AZ AGRITURISMO SZOBAÁRAI A SZEZON FÜGGVÉNYÉBEN 95 ÉS 140 EURO KÖZÖTT MOZOGNAK KÉT SZEMÉLYRE, REGGELIVEL. A HÁROMSZEMÉLYES SZOBÁK ÁRA 125 ÉS 180 EURO KÖZÖTT VÁLTAKOZIK, MÍG AZ APARTMANOKÉ 160 ÉS 230 EURO KÖZÖTT (NÉGY FŐRE).

FOGLALÁSI INFORMÁCIÓ: TOSCANAUTAZAS@ICLOUD.COM

FONTOS! Quercegrossában az idegenforgalmi adó mértéke 1,50 Euro/fő/éjszaka. 14 éves kortól fizetendő, készpénzben!!!

notte

• timi (1-6-2012)

Kedves Andi!
    Nagyon örülök, hogy megtaláltuk a honlapodat. A mostani egyetlen foglalásunk a tesztelés volt, de azt kell mondjam hogy sikeresen vetted az akadályt. Toszkán körutunk során a szállásod MAGASAN kimagaslott a booking.com-on foglalt többi hely közül. Igyhát fogjuk még a segíségedet kérni, úgy érzem ;-)
    A Mulino di Quercegrossa-ban szálltunk meg és egyszerűen gyönyörű volt! Némi gondunk akadt ugyan a cím megtalálásával, de megérte! Fontos tudni, hogy a szállás Qercegrossa városkában van. Mi Sienát írtunk a navigációba így nem is találta meg a helyet persze. De aztán pár (utólag) vicces kérdezősködés után megleltük a szállást és aztán nem győztünk egyik ámulatból a másikba esni.
    Köszönjük! Hallasz még rólunk!
    Timi

• németh dávid (20-6-2012)

Kedves Andrea!
    Nagyon köszönjük a segítségedet az utazásunkat illetöen!
    Nagyon jó volt a szállás,kedves volt a személyzet,jól esett a hüs medence a 35 fokban és még bórkostolóra is eljutottunk Orsihoz!
    Szóval 10-böl 10-es volt minden mégegyszer köszi!
    Üdvözlettel.:Németh Dávid

• moczar zoltan (27-9-2012)

Quercegrossa: valóban színvonalas hely, autentikus épületek, mérsékelt fogadható vendégszám, - ez a jó agroturizmus alapja. Igaz persze, hogy a kialakítás a faxnisabb városlakók elvárásainak is megfelel. Annak, aki a magyar tanya körülményit ismeri, annak kifejezetten fényűzőnek tűnhet, az ára, így reggelivel normális. Az uszoda, úgy látványát, mint a minőségét tekintve kiemelkedően jó. (persze a falusi turizmusra kialakított helyek nálunk sem rosszak)
    Ami szubjektív: furcsa volt, hogy a Patrizián kívül, akivel talán a 2. napon találkoztunk először, senki a családtagok vagy alkalmazottak közül egy árva szót idegen nyelven nem beszélt. A nagy népek megtehetnek ilyesmit. A másik, hogy nem túl szerencsés, ha az ember zömmel városnézési programot tervez, akkor bár fizeti, de alig használja az egyébként kiváló strandot, mivel az 19.00-ig látogatható, és a városnézésekből, nemigen tér vissza az ember vissza ilyen korán.
    (A Patrizia mamája fogadott minket, aki láthatóan mélyen füttyentett arra, hogy mi értjük-e amit mond, de nem lévén bonyolult kérdésekről szó, a metakommunikáció, a régről megmaradt latin tudásunk és persze egy picike olasz is, segített. Mindenesetre magamban mosolyogtam, hogy amikor itthonról írtam egy „late arriving may occur” tárgyú levelet, azon gondolkodtam, hogy a may vagy a might segédigét használjam-e. A történet csattanója, hogy amikor visszaérkeztünk látom, hogy a Patrizia komolyan vette a dolgot és válaszolt is, angolul… Még annyit ehhez a helyhez, hogy odafelé utazva majd kifolyt a szemünk a Firenze gyűrűn, de végül sikerült az SR222-re lehajtanunk, így ezen a régi római úton érkeztünk a szállásra. Valóban a késő délutáni órákban is sajátos varázsa volt az olajfákkal és szőlőültetvényekkel borított tájnak)

• marton ferenc (27-9-2012)

Kedves Andrea! Nagyon köszönök mindent.Az utazás jól sikerült.Hamarosan újra keresni fogom.Üdv Marton Ferenc.

• turcsányi róbert (27-9-2012)

szia Andrea,
    ne haragudj, hogy csak most tudok válaszolni, de teljesen el vagyok havazva amióta megérkeztünk. A meccsre nem mentünk ki, de nem is bántuk, mert a környék teljesen elvarázsolt bennünket. Jól éreztük magunkat, a 4 nap arra volt igazán jó, hogy meggyőzőn arról: ide vissza kell jönni. Az utazás, szállás : nagyon rendben volt. Hamar feltaláltuk magunkat. Gasztronómia : fantasztikus.
    Köszi a segítségedet, legközelebb is zavarlak, mert szerintem jövőre ugyanígy ott leszünk. Robi

• dr.szabó zoltán (27-9-2012)

Kedves Andrea!
    Köszönjük a közbenjárást, mindennel meg voltunk elégedve a szálláson, aktív hetet sikerült Toscanaban eltölteni (Chianti vidék, Sienai Palio, Firenze, Volterra, San Gimigniano, Vada, Follonica)

• Dulai Andrea (15-4-2013)

Kedves Andrea !

Köszönünk mindent,a hely csodálatos ! Mindennel meg voltunk elégedve, sőt, valószínű az idén is igénybe veszzük majd a segítségét!
    Üdvözlettel :
    Andrea

• dr.Fövényi József (27-4-2013)

Kedves Andrea!
    Sikeres és gyönyörű toszkánai utazásunkat követően ismételten köszönetet mondunk a kiváló ügyintézésért és a segítségért. A Mulino di Quercegrossa fogadóban igen jól éreztük magunkat, csupán az időjárás zavart az utolsó két napon, amikor is ott 10 fok körüli hőmérséklet volt, míg Magyarországon 26 fok. (Egyetlen panaszunk, hogy a fűtést nem kapcsolták be). Már másodszor fordult elő velünk, hogy északról mentünk délre a tavaszból a télbe. A szállásadók kedvesek, udvariasak voltak, a kényelem elfogadható, a reggeli kontinentális színvonalú. A toszkánai és umbriai táj már sokadszor varázsolt el bennünket és a meglátogatott 16 város közül először voltunk a káprázatos San Gimignanóban és Volterrában a lenyűgöző Museo Etrusco-ban. Szóval még egyszer mindent köszönünk.
    Üdvözlettel: Dr. Fövényi József, Józsefné és Attila

• admin (29-5-2013)

Kedves Andrea,
    Köszönjük szépen a szállás-ajánlatokat és a szervezést!
    A kiválasztott szállásunk, a régi malomban igazi kis gyöngyszem a toszkán vidéken. A malomból átalakított régi épület nagyon hangulatos, a szobánk több helyiségből állt és nagyon tágas volt. A belsőt festett szekrényajtók, egyedi lámpák tették különlegessé. A jó levegő mellett, a csendet, a nyugalmat és a madárcsicsergést is zavartalanul élvezhettük a szobánk teraszáról.
    …és ne felejtsem el megemlíteni a reggelink mellé felszolgált friss kapucsínót sem!
    Május elején annyira jó volt az idő, hogy bár még nem nyáriasították a kertben lévő több medencéből álló, teraszos fürdőparkot, de egy nagyon kellemes napozásban volt itt részünk, zavartalanul, a csendben.
    Az ajánlásai alapján bejártuk a környéket, amely tele van apró várakkal és lenyűgöző látnivalókkal. Igazi kikapcsolódás volt ez a pár nap. Szerintem nem utoljára látogattunk el Toszkánába!
    Köszönjük az élményt: Üdvözlettel: Kati és Péter

• Dr. Horváth Gábor (5-7-2013)

Szia, Andi!
    A szállás remek volt. A legegyszerűbben a GPS koordináták alapján található meg, pont a nagy fa alá navigál. A szoba remek volt, talán túlságosan is: naponta cserélték a törölközőket. Patrizia úgy köszöntött minket, mintha évek óta járnánk hozzá. Csend és nyugalom - és pihenés is lett volna, ha nem csillagtúrázunk hat napon át. Így sem láttunk mindent a környéken és az Aqualisba nem jutottunk el, úgyhogy mindenképpen vissza kell térnünk.
    Talán egyetlen negatívumot tudok megemlíteni: a reggeli elég egysíkú volt, minden reggel ugyanaz volt a felhozatal.
    Aki erre jár, San Gimignano-t és Monteriggione-t semmiképp se hagyja ki.
    Köszönjük a tippet! Évi és Gábor

• admin (10-7-2013)

Kedves Andrea!

Valóban nem hívtuk, mert tényleg minden rendben zajlott. Köszönjük szépen a segítséget, jól sikerült minden.
    A Mulino szintén remek, bár az időjárás szeszélye miatt a medencéket nem is használtuk, de mint lehetőség jó. A szobánkat minden nap takarították sőt a törölközőket is minden nap kicserélték, ami pazarlásnak tűnik.
    A reggeli nem a szokványos olasz, hanem teljesen bőséges szalámik, sajtok, gyümölcsök, péksütemények, stb. Szóval bőséges és finom. A bár és az étterem is jó volt, a pizza pazar. Ha itt is mondhatok negatívumot, akkor az ágy matrac minősége nincs összhangban a többi bútor minőségével, nyikorog és nagyon puha. De ez lehet, hogy csak a mi szobánkra igaz (111), mert beszéltünk más magyar vendéggel is, ők nem tapasztaltak ilyet.
    Összességében nagyon jól éreztük magunkat, jól elfáradtunk a sok látnivaló megtekintése során, finomakat ettünk, jó borokat ittunk, szóval ha tehetnénk már most vissza is mennénk.
    Köszönjük szépen.
    Minden jót kívánva: Takács Zoltán

• hermann nelly (23-7-2013)

Kedves Andrea!

Nagyon köszönjük, nagyon jól éreztük magunkat Toszkánában… A szállás nagyon szuper volt, a gyerekek nem is nagyon akartak elmenni kirándulni.
    Mivel először voltunk Toszkánában, ezért szerettük volna a főbb városokat is megnézni, így voltunk Pisaban, Firenzében, Sienában, Volterrában, San Giminanoban, Luccában és lementünk a tengerpartra Viareggioba. Igazából minden szép volt, de legjobban az utolsó napot élveztük, mikor a környéken lévő kis falvakban sétáltunk, tényleg ez a legszebb a Chianti borvidék tája és városkái. Jó lett volna kicsit több idő, hogy csak úgy pihenjünk a szuper szállásunkon és ússzunk a medencében, de majd legközelebb:)
    Nagyon köszönjük mégegyszer
    Hermann Nelly

• Hoffer Elvira (5-8-2013)

Kedves Andrea!
    Toscana csodálatos! Nagyon jól éreztük magunkat, a szállásunk csodálatos helyen volt és a házigazdák nagyon kedvesek voltak. Mikor az autó meghibásodott és úgy nézett ki maradnunk kell tovább, Patrícia azonnal megoldotta ezt a problémàt is. Az étteremben is nagyon kedvesek és közvetlenek voltak, az ételek finomak. Bár egy dolgot nagyon hiányoltam, nem volt az étterem kínálatában hal. Ennek ellenére minden szupi volt.
    Mégegyszer köszönöm neked is a sok segítséget, jó volt az a tudat, hogy ilyen messze is volt kire számítanunk a jó tanácsokkal és a bajban.
    Köszönettel: Elvira

• Demény Tünde (26-8-2013)

Kedves Andrea!
    A Malom csodàlatos volt. A szobák jók voltak, de a strand az egyenesen csodálatos. Elég sokan voltak, de a medencékben egyáltalán nem volt tömeg. A szálloda alatt üzemelő étterem is nagyon kedves volt a személyzet és az ételek is ízletesek voltak.
    A Malom hibàtlan, ezt tényleg csak ajánlani tudom Mindenkinek! Köszönjük még egyszer a szállás szervezést!
    Üdv.: Tünde

• Balláné Andrea (2-9-2013)

Kedves Andrea !

Nem is tudom hol kezdjem. Toscana gyönyörű és a háziasszonyunk a Malomban, Patrizia egy tünemény ! Nagyon köszönjük neked, hogy hozzásegítettél az ötleteiddel ehhez a csodálatos nyaraláshoz. A 7 nap alatt, amit ott töltöttünk sok helyre eljutottunk annak ellenére, hogy sajnos még egy kis műszaki hiba is becsúszott a gépkocsinknál.Mindenki nagyon segítő kész volt, még a szervízben is. Fürdőztünk Mulino medencéiben és eljutottunk Saturnia ingyenes tufa fürdőjébe is. Firenzében olyan szerencsénk volt, hogy a GPS egyenesen a piazzale Michelangelo-ra vezetett, ahol találtunk ingyenes parkolót és élvezhettük a csodás kilátást Firenzére. Természetesen a várost is bejártuk, mint ahogy Siena-t is és a többi közeli apróbb települést, Pienza-t, Montepulciano-t,Pitigliano-t, San Gimignano-t.
    Jól elfáradtunk a nagy sétákban, de megérte minden perc.Az általad ajánlott Castello d' Albola-ra is eljutottunk bórkóstolásra.
    A szobánkhoz tartozott egy kis kertecske is, ahová esténként ki lehetett ülni. Az ár érték arány nem kérdés, jó szívvel ajánlom mindenkinek ezt a honlapot, ahol mi is rátaláltunk erre a szállásra.Remélem Toscana más tájaira is a jövőben vissza tudunk térni, biztosan keresni fogunk ekkor újra .

• admin (29-9-2013)

Kedves Andrea!
    Köszönjük a segítőkészségedet, és a találó ajánlataidat. Szerencsénk volt, mivel még Cecina-ból elmentünk Lucca-ba, és Pisa-ba. Ugyan összesűrűsödött így is a második felvonásra a program, de sikerült egy kis toszkán-hangulatot elcsípnünk. Mindkét szállás hamisítatlan olasz életérzést kelltett, és (főként) Quercegrossa-ban (mivel itt voltunk napi kapcsolatban a vendéglátókkal) az itteni nagy család részesének érezhettük magunkat. :)
    Nem merek előre tervezni, hiszen kiszámíthatatlanok az ügyfelek, így az anyagi állapotunk, de áprilisban, májusban szeretnénk visszatérni erre a vidékre. Igaz, azt csak kettesben tervezzük a feleségemmel, de ha a minden rendben lesz, úgyis keresni foglak! :)
    Köszönünk szépen mégegyszer mindent!
    Dia, Eszter, Kincső, Zsuzsi, Norbi

• Torok Laszlo (6-11-2013)

Kedves Andrea!
    Köszönjük szépen a közreműködést, elmondhatatlanul jól éreztük magunkat Toszkánában, mindkét szállás nagyon szuper volt. A monteverdi farm nagyon hangulatos és szép volt, igazi csendes kis sziget. A malom pedig Siena közelsége miatt volt igazán jó. Összességében életünk eddigi legszebb nyaralása volt, szinte bejártuk az összes Ön által említett helyszínt.
    Még egyszer nagyon köszönjük! László

• Kovacs Livia (6-11-2013)

Kedves Andrea!

Köszönöm, nagyon jól sikerült a nyaralás, még egyszer köszönjük a segítséget is, igyekszem röviden összefoglalni a benyomásainkat a szállásokról.
    Malom a Nagy Tölgyfánál: először egy kis szuterén szobát kaptunk volna, szerencsére ezt kérésre rögtön cserélték egy kis kerttel is rendelkező szobára, ami már kifejezetten kellemes volt. A személyzet kedves és segítőkész volt, amit kértünk, azonnal igyekeztek megoldani. A reggeli bőséges, széles választékkal és nagyon finom, mivel 3 éjszakát voltunk, nekünk nem vált egysíkúvá. A napi takarítás alapos volt, nagyon tiszta volt minden.
    A programok közül, alapul véve az ön által is javasoltakat, az elbai kiruccanást szerettük a legjobban, elvarázsolt minket a sziget.
    További sok sikert és még több elégedett ügyfelet kívánok :) Üdvözlettel: Kovács Lívia

• juhász Olga (9-7-2014)

Kedves Andrea!
    Csak megköszönni tudunk mindent.... A segitségét, korrektségét, szállást ami valóban szuper volt! El voltunk ragadtatva Toszkánától és hogy ez ilyen fantasztikus élmény legyen, annak Ön szerves része volt. Még egyszer nagyon köszönünk mindent :) Üdv: Olga

• admin (5-8-2014)

Köszönöm az ajánlását és a tippeket. Nagyon szép hetet töltöttünk Toscanaban, igazán tartalmas volt:-) a szállás is hibátlan, csak jókat tudok róla mondani.
    Csak ajánlani tudom az ismerőseimnek!
    További sikereket kívánok Önnek! Üdvözlettel és köszönettel: Anikó

• admin (10-8-2014)

Kedves Andrea!
    Hazaérkeztünk Quercegrossa-ból... Köszönöm a szervezést, a kirándulási ajánlataidat!
    Fantasztikus volt! Nem találok szavakat...A malom olyan, mint a képeken, minden tökéletes volt! Patrizia fogadott bennünket mikor megérkeztünk, neved említése is elég volt neki :)
    A nyaralás minden percét élveztük, Toscana azt nyújtotta, amit vártunk tőle.
    Mindenképpen visszatérünk!
    Köszönök mindent, további szép nyarat kívánok!
    Csányi Bea és Tamás

• Rudner Anett (18-9-2014)

Kedves Andrea,
    elnézést kérek, amiért csak most jutok ide... Nagyon szépen köszönöm a sok segítségét az utazásunkkal kapcsolatban, csodálatos volt...Firenzét az egyik Ön által javasolt útiterv alapján jártuk be, de nagyon sok szép helyre eljutottunk (kb. 600 km-t tettünk meg az ott tartózkodásunk alatt, de gyönyörű helyeken jártunk. Mindenkinek csak javasolhatom az Ön honlapját és az ott található sok-sok hasznos információt, még egyszer köszönjük!
    További sikeres munkát és szép napokat kívánok!
    Üdvözlettel: Rudner Anett

• Kedves Andrea! Köszönjük szépen a csodálatos élmény 5 nap Toscanaban!
    A Malom romantikus hangulatú autentikus Olasz vidéki vendéglátás (mindíg kedves mosolygós) igazi kincse. Tiszta, nagyon kényelmes mindennel felszerelt szobát kaptunk.
    Montegrosso valóban középpont volt, napi kirándulásainkon max. 1 óra alatt eljutottunk szinte minden fantasztikus helyre, Sienna,Montepulciano,Pisa, Firenze, Elba szigete és sorolhatnám még a sok szebbnél szebb helyet . A Malom éttermében megkostoltuk a finom helyi ételeket a pisit (vastag spaghetti) de a pizza is nagyon finom. Reggeli böséges minden finomsággal (Olasz szalámik, sonkák)a kávéról nem is beszélve napi 4-5 min. Az utleírás sokat segített, közlekedés szórol szóra, :-) gyorsan de jól vezetnek, hozzá lehet szokni gyorsan, valóban sok a sebességmérő (!). Mégegyszer köszönjük a felejthetetlen élményekhez az útmutatást, szállásfoglalást, mindenkinek bátran ajánlom ezt a honlapot sok hasznos információval! Üdvözlettel : Gabi, Gyula, Dani Esztergomból

• admin (23-6-2015)

Szia Andrea! Nagyon szépen köszönöm ,minden nagyon jól sikerült az utazás a szállás szuper volt a vendéglátoink nagyon kedvesek voltak. A vidék egyszerüen csodálatos nagyon rossz volt haza jönni, öt nap nagyon gyorsan elment. Még biztos hogy vissza térünk! A férjem fog írni a lapodra,én mégegyszer nagyon szépen köszönöm!!!!Gabi!

Szia Andrea,
    Munkát felvenni fárasztóbb volt :)
    Köszönöm a segítséget, úgy érzem tartalmas volt a nyaralás. Nagyon sokat mentünk, a Malomnál már csak pihentünk. Szívesen vissza fogunk térni... Már csak azért is, mert meg szerettünk volna látogatni. Cím hiányában az elmaradt. De ami késik, nem múlik.
    Jobb lett már az időtök? Egészen elképesztő hogy 25 fokban még pulóverben nyomultok :)
    Gábor

• admin (23-6-2015)

Kedves Andrea!
    Minden rendben volt, nagyon nagyon hálásak vagyunk a segítségedért, gyönyörű tájakat ismerhettünk meg!
    Nagyon jól éreztük magunkat, csodaszép hely :)!!!!
    Vissza fogunk még térni Toscanaba :)!
    Köszönjük a segítségedet!!
    Üdvözlettel,
    Dóri & Kálmán

• Szatmari Dorottya (11-8-2015)

Kedves Andrea!
    Nagyon szépen koszonjuk a szallast, nagyon szep volt, jol ereztuk ott magunkat es meg egy nappal tovabb is maradtunk!

Ajanlani fogjuk masoknak is!
    Minden jot neked!
    Üdv
    Monika es Dorottya

• admin (31-1-2016)

Kedves Andrea,

Elsősorban szeretném megköszönni neked ezt a felejthetetlen toszkánai utazást és, hogy ennyi helyre látogathattunk el a segítségeddel. A programok is nagyszerűek voltak. Nagyon jó családi kiruccanás volt és ez nélküled nem sikerült volna, szóval köszönünk szépen mindent.
    Bocsánatot kérek késői jelentkezésem miatt, de elöbb nem volt alkalmam írni mivel Balatonon voltunk (és ott nincs wifi).
    Ha ismét tervezünk egy toszkánai utazást mindenképp szólni fogok, ugyanis az idei az nagyon jól sikerült.
    Segítségedet nem tudom elégszer megköszönni,
    Lili

• Karolyi Krisztina (19-5-2016)

Azért szerettem volna írni, hogy köszönetet mondjak: MINDENÉRT!
    Fantasztikus volt tényleg!
    A szállás kifogástalan, kényelmes, tiszta..és a lehető legjobb helyen volt. Nem tudtam, hogy mindamellett, hogy közel voltunk mindenhez, még ráadásul a leggyönyörűbb környéken leszünk! Ez ott derült ki számomra.
    Minden tanácsot megfogadtunk és így nagyon könnyen boldogultunk. Már első nap, érkezés után, megnéztük San Gimignanot :) Másnap Siena: vettünk egy kombinált jegyet 20 euróért és a teljes dómot megnéztük, kupolával, panorámával....egyszerűen lélegzetelállító volt! Firenzébe menet eltereltek minket a rendőrök Greve in Chianti előtt és csak este hazafelé jöttünk rá, hogy most volt a Giro Italia kerékpárosverseny egyik napja tőlünk pár kilométerre... Firenzétől amennyire féltem, annyira élveztük!
    Persze úgy vittem a honlapjáról kinyomtatott információkat, mint egy Bibliát...:)
    A pályaudvari parkolás tökéletes, innen tényleg minden könnyen megtalálható volt...és meg is néztünk mindent, amit az egy napos initerekben ajánlott. csodálatos város, isteni hangulata van...
    Másnap Montepulciano, Pienza, San Quirico d'Orcia (persze ez az édes kis falu varázsolt el minket leginkább!)
    Következő nap volt Pitiglianos...
    Olyan süket voltam, hogy nem vittünk Saturniaba fürdőruhát! Nem gondoltam, hogy ilyen meleg a víz és május közepén, 19-20 fokban, egy csomó ember fog ott nagy vidáman fürdőzni! hazafelé még megnéztük Bagno Vignonit és Bounconventot, nagyon szép kis helyek ezek is!
    Hát ennyi fért bele nekünk ebbe a pár napba...hoztunk haza rengeteg élményt, kis izomlázat és boldog feltöltődést.
    A szallast mindenkinek ajánlani fogom, mert csodás hely! ( az ön honlapját pedig mindenkinek mutogatom, mert borzasztó hasznos :) strandolni nem tudtunk, mert nem használták még az idő miatt... Volt egy kis kertünk, tündéri :) A vacsorával bajban voltunk, mert nem nagyon találtunk fogunkra valót az étlapon, annyira távol áll az ízlésvilágunktól a legtöbb étel.
    Úgy néztem, hogy az ide érkező helyiek nagy része pizzázni jár ide...
    Szóval: köszönet mégegyszer mindenért!!!!!
    Maradt még megnéznivaló Toscanaban, úgyhogy remélem még találkozunk..

• Szokonya István (8-7-2016)

Kedves Andrea,
    már 2 hete hazaértünk, de csak most jutottam oda, feleségem ösztökélésének is engedve,
    hogy "tollat ragadjak", s írjak Önnek.
    Köszönjük segítségét, 2 nagyon jó, kellemes helyen volt szállásunk, mind két helyen nagyon kedvesek voltak a fogadósok, mind két helynek megvolt a varázsa,
    a malom fogadó ott a csendes vidéken volt jó, szombaton kerékpár versenyt láttunk, felfelé a dombok közé menve, s láttuk az előkészületeit a következő hétvégi rali versenynek. A fogadó hölgy nagyon kedves volt, kölcsönösen dicsértük Önt a másiknak, így mindenki elégedett volt!
    A cesalei fogadósok is nagyon kedvesek voltak, nagyon szép volt a kilátás a szobánk teraszáról ill. az étterem teraszáról.
    Több magyarral találkoztunk, s azok közül 2 csoport mondta, hogy az Ön segítségével vannak Ők is ott. Igen népszerű a kiutazók között!
    Köszönjük a szállás foglalásokat, az Öntől kapott kirándulás ajánlatokat, nagyon szép volt minden,
    jól éreztük magunkat, bár mindent nem tudtunk megnézni.Talán egyszer még visszatérünk.Ez a vidéki olasz kedvesség ,rend , tisztaság meglepetés volt számunkra, mert mi korábban Rómát megjárva mást tapasztaltunk.
    Minden szépet és jót kívánunk Önnek és családjának!
    Eszter, István

• Stella Miklos (9-7-2016)

Kedves Andrea !
    Pár napja, hogy hazaérkeztünk a csodálatos vidékről, Toszkána-ból !
    Mennyit készülődtünk,tervezgettünk, és már újra itthon vagyunk,ez is a múlt.
    De az élmények örökre megmaradnak.
    Természetesen nem tudtunk mindent megnézni,amit szerettünk volna,de lesz miért visszamenni...:)
    Remek volt az ott töltött 2 hét és meg is köszönjük a sok hasznos tanácsot,segítséget,amit kaptunk.
    Malomban szívélyes fogadtatásban részesültünk.Patrícia (és testvére) vendégszeretete, mosolygós arca is emlékezetes marad...
    Sokat nevettünk vele,és Patrícia megígérte,hogy a 108-as szobát (ebben laktunk 8 napig) rezerválja nekünk,ha megyünk megint,...:)))
    Most kóstolgatjuk a pienzai pecorino sajtot az elmaradhatatlan chiantival.
    Közben nézegetjük a képeket...:)
    Még egyszer köszönjük a segítséget és minden jót kívánunk !
    Remélem, találkozunk a jövőben.
    Szívélyes üdvözlettel:
    Stella Miklós

• ladocsi dora (9-7-2016)

Kedves Andrea és Kinga!
    Engedjétek meg, hogy megköszönjem mégegyszer a sok segítséget, szervezést és a sok sok információt, érdekességet amiket tőletek kaphattunk az út soránJ
    Andrea hagyj köszönjem meg külön az elragadó szállásokat, amiket leszerveztél nekünk. A kirándulási útvonalakat, amiket szintén összeállítottál nekünk. Semmit sem hagytunk kiJ Élveztük a Volterrai-s kirándulást, a végére a csapat is összekovácsolódottJ
    Kinga köszönjük azt a csodás napot Firenzében, amit együtt tölthettünk. A város lenyűgöző, és a sok sok információ, hát vmi félelmetesJ És ettünk fagyit ott, ahol mondtad, mennyei volt valóbanJ
    Azt hiszem a történelmi ismereteinket most picit ugymond élőben fedezhettük fel és elenevíthettük felJ
    Mindent amit ajánlottatok, hogy nézzük meg, próbáljuk ki, vagy csak tévedjünk el a Toszkán dombok között mert álom, na ezek mind így voltak. Ettünk, ittunk, eltévedtünk, minden helyet kipróbáltunk amit mondtatok és tanácsoltatok, csak néztük a tájat, a tengert, millió fotót készítettünk és nem akartunk haza jönniJ
    Bátran merem állítani, hogy idáig akárhol is jártunk, ez volt a Top csúcs kiruccanásJ Az biztos, hogy visszatérünk vmikor mégJ
    mindneképp foglak titeket keresni, amikor úgy érezzük mehetnékünk van vissza hozzátok, felétekJ
    Köszönettel mégegyszer:
    Ladocsi Dóra
    És
    Balogh Norbert

• barnucz tibor (19-1-2017)

Kedves Andrea,
    Nagyon köszönjük a tegnapi napot, isteni finom volt a Gatto Nero tenger gyümölcsei vacsoránk!
    Szép nyarat, s mégegyszer köszönjük ezt a szuper szálláslehetőséget!
    Üdv.

• Penyasko Akos (16-9-2017)

Kedves Andrea,
    Utólagosan is köszönöm az információt és minden ügyintézést.
    A nyaralásunk nagyon jól sikerült, hihetetlenül szép volt a szállás és nagyon kedves volt mindenki.
    Még egyszer köszönök mindent.
    Üdv.: Ákos

• komar anett (16-9-2017)

Kedves Andrea!
    Mindket szallas nagyon klassz,amiket segitettel foglalni, nagyon szepen koszonjuk meg egyszer! Fantasztikus a nyaralasunk.
    Szep napot,
    Anett

Szólj hozzá!

Blog szabályai
Sértő tartalmú bejegyzés nem engedélyezett! Félkövér, Aláhúzott és Dőlt stílusjegyek alkalmazhatók.