Monteverdi farmház

Wi-fi FREE!!

MAGAS MINŐSÉGI – ÉS KÖZEPES ÁRKATEGÓRIA

FOGLALÁSI INFO: TOSCANAUTAZAS@ICLOUD.COM

Egy nagyon kedves barátnőm álmodta meg… és mivel a sors kegyes volt hozzá: fel is építhette. A Monteverdi farmház valóban olyan lett, amilyet egy fiatal lány megálmodhatott. Minden részletében igényes, szépen, ízlésesen kivitelezett, aprólékosan gondozott.  Minden csillog-villog, ahogy csak az új házak tudnak…

Romina farmháza hűen tükrözi a mi generációnk elvárásait. A hagyománytisztelő romantikánkat, a természet megbecsülését, a múlt idők nagysága előtt fejet hajtó alázatunkat, ugyanakkor a modern technológiák és kényelmi szolgáltatások iránti természetes igényeinket. A helyszín csodálatos: amilyet már Toszkánában is nagyon ritkán találunk. A birtoknak nincs olyan szeglete, ahonnan a dombvidéki panorámát akár csak egy kunyhó is megzavarná… Amerre a szem ellát, csak erdőségek, olajfa ligetek, szőlőültetvények. Az a fajta csend van itt, amikor már a természet zajosnak tűnik… Ne jöjjön ide az, aki nem szereti hallgatni a szelet, a madarakat, a dongókat és az itt-ott megreccsenő ágakat. A kertben kényelmes bútorok, ahol a tökéletes relax élményével ismerkedhetünk. Ez itt a semmi szigete, no persze ha a képeslapokról ismert csodás toszkán vidéket semminek lehet nevezni…
di vaira Az ellátás bed and breakfast. Csak néhány vendégszoba, egy otthonos reggeliző-, vacsorázó szalon, egy közös használatú modern konyha. Íratlan szabály, hogy aki használja, az rendet rak maga után. A reggelit azonban minden nap felszolgálják, és ehhez kiváló, házi finomságokat használnak fel. Nem feltétlenül kell azonban reggelivel foglalni a szobát, aki maga akar a reggelijéről is gondoskodni, annak semmi akadálya. A szobák elegánsak, kényelmesek, patinásan tiszták. Több nem is kell a tökéletes kikapcsolódáshoz.

Schermata 2014-05-19 alle 09.24.24

A legközelebbi falu, tehát bevásárlási, vagy vacsorázási lehetőség, Monteverdi Marittimo. Pár perc autóval, de kényelmes gyalogösvény is elvezet a faluba. Ez utóbbi természetesen csak napközben, világosban javasolt, hisz az úton – lakott területen kívül lévén – nincs közvilágítás. A természeti kerékpározás szerelmesei ide mindenképp hozzák a járgányt, mert ideális, forgalommentes túrákat tehetnek a környéken. A közelben egy modern, nemrégiben felfedezett forrásból táplálkozó termálfürdő is van, és lovarda. A tenger kb. 35-40 perces autóút, és több hétre való kirándulások, csillagtúrák kiváló kiindulási pontja ez. A vendégek kedvezményesen vehetnek részt gazduramék borkóstolóin, jónevű borászatának meglátogatásán Bolgheriben.

Schermata 2014-05-19 alle 09.36.29

Schermata 2014-05-19 alle 09.35.08

Schermata 2014-05-19 alle 09.35.57

Schermata 2014-05-19 alle 09.32.16

2014 árai még mindig tipikus bevezető árak. Elő- és utószezonban (májusig és októbertől) egy kétszemélyes szoba ára 66 Euro/éjszaka/szoba, és ebben már benne van a reggeli két főre. Júniusban és szeptemberben ugyanígy, reggelivel két főre az ár 86 Euro/éjszaka/szoba. Július, augusztus hónapokban pedig 116 Euro/éjszaka/szoba, szintén reggelivel. Heti foglalás esetén a heti árak kedvezőbbek. A bérleti díjban már benne van az egyszeri takarítás, ágyneműhuzat és törülközők, parkolás.

FOGLALÁSI INFO: TOSCANAUTAZAS@ICLOUD.COM

• Sóskuthy György (30-5-2013)

Andrea (ezer köszönet neki) nagyon sok mindent leírt már erről a csodás helyről, így csak néhány benyomásunkat tudjuk megosztani: mindössze három napot töltöttünk a Monteverdi farmházban, de ez is óriási élmény volt. Mint megtudtuk, a farmház egy régi ház teljes átépítésével született, és a tulajdonosok szemmel láthatóan semmin sem spóroltak. Minőségi anyagok, ízléses belső terek, egyszerűség, igazi toszkán hangulat (már amennyire ezt egy nem toszkán meg tudja ítélni) jellemzik.

A hely egyszerűen varázslatos. Mindenhol a természet veszi körül, és végtelen nyugalmat áraszt. Egy este kiültünk a ház elé, és egy óra alatt négy (!!!) autót hallottunk elmenni az egyébként is több száz méterre lévő úton. Itt tényleg zavartalan a pihenés.

A háziak nagyon kedvesek, a tőlük kapott tanácsok segítettek néhány gyönyörű hely megismerésében. Érdemes megkóstolni a boraikat éppúgy, mint az olívaolajukat – nagyon finomak.

Tiszta szívből tudjuk ajánlani a Monteverdi farmházat!

/Elég nehéz odatalálni, ezért a háziak azt kérték, hogy a borászatukba (Tenuta di Vaira) menjünk, és ők onnan kísértek el. A borászat a Bolgheri és Castagneto Carducci közötti úton (a Google Maps-en Strada Provinciale Bolgherese) van, és úgy a legkönnyebb megtalálni, hogy közvetlenül a jóval feltűnőbben jelzett „Eucalyptus” nevű szálláshely és étterem bejárata mellett kell behajtani./

• Kovács János (7-6-2013)

A ház (szoba, étkező) nagyon hangulatos, a reggeli finom, az ajándék boruk pont eltalálta az ízlésemet. :)
    Ha személyesen is ismeri Giovannna-t, akkor nem kell bemutatni az odaadását, a vendéglátása igazán hozzátett az élményeinkhez.
    Köszönjük a "tippeket"!

• nagy monika (2-7-2013)

Kedves Andrea!
    Utazásunk nagyon jól sikerült!Mivel az idöjárás nem volt kegyes hozzánk sokat kirándultunk.A szállásunkal teljes mértékben elégedettek voltunk,kiemelnénk Giovanna és Romina vendégszeretetét.A látnivalok megtervezésnél is nagy hasznunkra volt a honlapod,amit ezuton is köszönünk.
    Nagy Monica

• admin (29-9-2013)

Szuper hét napot töltöttünk el párommal, a monterverdi farmházban. Csodálatos környezet, a természet szerelmeseinek és a pihenni vágyóknak egyaránt ajánlom. Toscanáról meg felesleges írni, hisz akkor itt ülhetnék egész nap a gép előtt. Toscanát látni kell !!!!Toscanát érezni kell !!!!Andrea honlapja kifogástalan ,óriási segítséget nyújtott a régió megismerésében ,és felfedezésében ezért örök hálám. Még biztos ,hogy visszatérünk …Üdvözlettel :Csengődi Gergely

• Torok Laszlo (6-11-2013)

Kedves Andrea!
    Köszönjük szépen a közreműködést, elmondhatatlanul jól éreztük magunkat Toszkánában, mindkét szállás nagyon szuper volt. A monteverdi farm nagyon hangulatos és szép volt, igazi csendes kis sziget. A malom pedig Siena közelsége miatt volt igazán jó. Összességében életünk eddigi legszebb nyaralása volt, szinte bejártuk az összes Ön által említett helyszínt.
    Még egyszer nagyon köszönjük! László

• Pusztai Tamas (6-11-2013)

Kedves Andrea,
    Szeretnénk megköszönni a segítséget, amit szállásügyben intézett nekünk, illetve a programokat és a látnivalókat! Nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, csodálatos volt a ház és a környéke, ahol szállásunk volt. A Házigazda kitüntető figyelemmel volt irántunk, a reggeli és a kiszolgálás kitűnő volt! Minden barátomnak és ismerősömnek is csak ajánlani tudom!!!!
    Voltunk Cecina-ban, Livorno-ban, Pisa-ban, Siena-ban, Cortona-ban, Arezzo-ban és Firenzeben! Nagyon sok helyen jártunk már, de még ilyen festőien szép környéket sehol nem láttunk!
    Még egyszer szeretném megköszönni a segítségét és biztosak vagyunk abban, hogy rövidesen visszatérünk Toscana-ba! J Üdvözlettel, Tamás

• Kissné Dulai Andrea (16-7-2014)

Kedves Andrea !
    A tavalyi nyarat ebben a csodálatos farmházban töltöttük.Egy álmunk vált valóra, ugyanis egy hétig csak mi ketten a férjemmel voltunk az egész házban !!! Köszönjük a segítségét, amit az idén is igénybe vennénk :)
    Üdvözlettel: Kissné Dulai Andrea

• Tkalecz Enikő (17-9-2014)

Szia Andrea,
    már készültem jelzést adni, hogy megérkeztünk Toscana-ból, csak még sajnos nem volt rá időm.
    Szeretnék köszönetet mondani a segítségedért, meg a tanácsaidért, mindennel maximálisan meg voltunk elégedve. Csodálatos volt a szállás, a környezet, az ellátás, és Giovanna kedvességéért külön köszönet!!!
    sok sikert Neked a továbbiakban,
    Üdv, Enikő

• Lévai Anna (18-9-2014)

Kedves Andrea,
    Hétfőn érkeztünk haza a nyaralásból.
    Csodás napokat töltöttünk ezen a gyönyörű vidéken. Végül Firenze nem került bele a programba,de így is rengeteg mindent láttunk.
    A szállás nagyon szép és csendes helyen volt és nagyon kedvesek voltak a házigazdák. ( a bor és az olviaolaj igazi meglepetés volt :):)
    A helyi kisvendéglő pedig igazi gyöngyszem. :) a Monterverdiben található kisbolt pedig egy igazi étel-labirintus :)
    A farmház nagyon igényesen volt berendezve.ű
    Mi az egyik emeleti szobát kaptuk, sajnos itt egy kis építészeti "baklövést" követtek el, mert a mi hálószobánk mellett a másik szoba fürdőszobáját rendezték be és a falakat sajnos vékony anyagból építették...
    De összességében nagyon jól éreztük magunkat és köszönjük, hogy a honlapján felhívja erre a gyönyörű házra is a magyar utazók figyelmét.:)
    További jó munkát Önnek!
    Üdvözlettel: Lévai Anna

• admin (23-6-2015)

Kedves Andi!
    Szeretnénk megköszönni a segítségedet, mellyel a nászutunkat sikerült felejthetetlenné tenni!
    Példa értékű az amit csinálsz és ahogyan csinálod. Sok ötlettel, tanáccsal segítettél, mondhatni "irányítottad" a napjainkat, hogy tartalmasan és életre szóló élményekkel gazdagodjunk. Megtette a hatását. Megfogadtuk, hogy amint lesz rá módunk, visszamegyünk újra!!!!!!!!!!!!!!

A Monteverdi farmház a maga (elszigeteltségével) és nyugalmat árasztó hangulatával ideális választás volt. Az építészeti stílus számomra óriási élményt adott. Órákat nézegettem, fotóztam, hogy miként tisztelik a múltat és azt hogyan tudják párosítani a mai korral. A ház felszereltsége, tisztasága kifogásolhatatlan. Mikor csak este mentünk vissza, egy "fárasztó" kirándulás után, a ház önmagában felüdülést adott és megjegyeztük magunk között, hogy sajnáltuk őt, hogy egész napra magára hagytuk :-)) Pici és tényleg csak pici negatívum volt, hogy a reggelink 4 napon keresztül ugyan az volt. Lekvár, paradicsom, vaj....... Lehet, hogy a szezon hiánya miatt volt ez, vagy esetleg nekünk kellett volna jelezni, de tényleg csak ennyi volt az észrevételünk.

Végezetül, de nem utolsó sorban hálásak vagyunk mindenért és azóta számos alkalommal elmeséltük élményeinket és ajánlottuk a személyedet, ha egy megbízható, hiteles szervezőt keres valaki. Gratulálunk Neked és őszintén kívánjuk, hogy még sok-sok embernek tudj segítséget és tanácsot adni, ha Toscanat szeretnék felfedezni.
    Jó egészséget és sok sikert!
    Üdvözlettel:
    Hunyadi Hajnalka és Nagy Ferenc
    Írországból

• Igali Zsuzsa (3-8-2015)

Kedves Andrea!

Szeretnénk ezen a platformon is megköszönni neked a segítségedet, hogy az "utolsó pillanatban" megtaláltad nekünk ezt a szép szálláshelyet július közepén. A sok hasznos információt ezen a honlapon, mindenkinek el kell olvasnia mielőtt útnak indul!
    A Monteverdi farmház gyönyörű, vadregényes hamisítatlan falusi környezetben helyezkedik el. Körülötte csak az erdő és a finom herbária illatot árasztó mező. Aki csendre, nyugalomra és rusztikus atmoszférára vágyik annak feltétlenül ajánljuk. A ház igényesen berendezett (akadálymentes szoba is van) a konyha jól felszerelt, ahol az étkezést önállóan is megoldhatjuk. A kertben napágyak állnak rendelkezésre a napimádóknak és egy jacuzzi, ahol a nap végén a hosszú kirándulások után felfrissülhetünk. Ideális helyen fekszik, hogy egy csillagtúra keretében meglátogathassuk a toszkán gyöngyszemeket. Mi jártunk Pisában, Sienában, Firenzében, San Gimignanoban és három napot San Vincenzo partszakaszán (kb. 20 perc autókázás a háztól) strandoltunk. A ligúr tenger nagyon kellemes meleg, főleg így július közepén. A part nem zsúfolt, rövid, pár lépéssel már a vízben csobbanhatunk. A homokos szabad strandon saját napernyővel bárhol helyet foglalhatunk magunknak.
    Mi legtöbbször a Coop nevű supermarketben vásároltunk, ahol minden helyi toszkán terméket megtaláltunk. A csemege pulton választhatunk a finomabbnál finomabb sonkákból és tengeri ételekből. Érdekes módon a pékárúból nem az általunk megszokott a kínálat (délután már alig találtunk friss kenyeret, legalább is a mi elgondolásunk szerint friss) de ha már ezen a környéken járunk válasszuk a tésztákat toszkán öntetekkel, egyik finomabb a másiknál. 
    Castagneto Carducci-ban gyönyörű panoráma nyílik a tengerre az egyik étteremből, itt fogyasztottuk el az egyik kellemes vacsoránkat a naplementében. De sorolhatnám még a páratlan élményeket, amit ez a vidék adott. Máris visszamennénk!!!
    Üdvözlettel:
    Zsuzsa és Zoli

Szólj hozzá!

Blog szabályai
Sértő tartalmú bejegyzés nem engedélyezett! Félkövér, Aláhúzott és Dőlt stílusjegyek alkalmazhatók.